طرز تهیه سالاد میگو

به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه سالاد میگو

سالاد میگو، طرز تهیه و پخت سلاد میگو خوشمزه و مجلسی در منزل ، salad migo
دستور تهیه سالاد میگو خوشمزه و رژیمی در منزل

سالاد میگو جزو سالاد های خوشمزه و مقوی است که در سراسر دنیا به خصوص در ایران هم بسیار پرطرفدار است. همانطور که می توانید میگو یک غذای دریایی سالم و سرشار از ویتامین، پروتئین و فسفر است و سالاد میگو به خاطر داشتن میگو خواص فراوانی دارد و می تواند برای یک وعده غذای سبک و مقوی سرو شود.

کسانی که میگو دوست دارند، و می خواهند آن را در طعم متفاوتی غیر از غذا تجربه کنند، پیشنهاد می کنم حتما این سالاد خوشمزه را درست کنند و از طعم متفاوت آن لذت ببرند. سالاد میگو مکزیکی از محبوب ترین سالاد های میگو در جهان می باشد.

به هر حال اگر با طرز تهیه سالاد میگو آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی خانگی بارونک، دستور تهیه و مواد لازم برای تهیه سالاد میگو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این سالاد میگوی خوشمزه را درست کنید. در ادامه با طرز تهیه سالاد میگو با مجله اینترنتی بارونک همراه باشید.

مواد لازم برای سالاد میگو
میگو پاک ‌شده ۴۰۰ گرم
لیمو ترش بزرگ 1 عدد (چهار قاچ‌شده)
کرفس ریز خردشده یک دوم پیمانه
پیاز قرمز ریز خرد شده ۳ قاشق سوپ خوری
آب لیمو ترش تازه ۲ قاشق سوپ خوری
نمک و فلفل قرمز به مقدار لازم
سس مایونز یک دوم قاشق سوپ خوری
سس خردل 1 قاشق چای خوری
شوید تازه و خرد شده 3 قاشق سوپ خوری
آب یخ 1 کاسه متوسط
مراحل تهیه سالاد میگو

1. برای درست کردن سالاد میگو، ابتدا در یک قابلمه مقداری آب و نمک می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاید. مقدار آب باید به قدری باشد که میگوها در آن شناور شوند، نه بیشتر از آن.

2. سپس لیمو ترش را 4 قاچ کرده و به آب در حال جوشیدن اضافه می کنیم و پس از چند ثانیه میگوها را هم داخل قابلمه می ریزیم. صبر می کنیم تا میگوها حدود 2 الی 3 دقیقه در آب بجوشد تا زمانی که صورتی ‌رنگ شوند.

3. بعد از 3 دقیقه جوشیدن، میگوها را آبکش کرده و بلافاصله در کاسه آب یخ می ریزیم. این کار روند پخت میگو را متوقف می‌کند، چون اگر زیاد بپزد، میگوها سفت و بدطعم خواهد شد. پس از یک دقیقه میگوها را دوباره آبکش می کنیم.

4. در ادامه بقیه مواد سالاد شامل کرفس + پیاز + آب لیمو ترش + نمک + فلفل + سس مایونز + سس خردل + شوید تازه را با هم مخلوط می کنیم تا سس سالاد آماده شود. حالا در یک کاسه مناسب، میگوها را هم به مواد آماده شده اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا سالاد یکدست شود.

5. سالاد آماده شده را می توانید بلافاصله سرو کنید یا در صورت تمایل روی ظرف را سلفون کشیده و سالاد را تا یک روز در یخچال نگهداری کنید. امیدواریم از خوردن این سالاد میگوی خوشمزه و مقوی لذت ببرید.

منبع 

 





:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه سالاد , سالاد میگو ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 28 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی